Iнформацiя

Questroom - це портал-агрегатор система ігрових квест просторів. (Агрегатор (електронна комерція) - електронна торговельна площадка, що забезпечує проведення закупівель «в один прийом». Сервіс, який збирає інформацію з різних каналів, сайтів, форумів і блогів в одне джерело для зручності вибору кінцевому користувачеві.) Questroom - це мережа сайтів- порталів складається з майданчиків Questroom, Qimnata, Questolog, Questzone.

Переваги для клієнтів

Фактор вибору.
Завдяки більшому вибору для клієнта сайти компанії агрегаторів Questroom є більш пріоритетними в пошуковій видачі. Агрегатор квестів пропонує клієнту вибір гри по необхідним для нього критеріям та часу, надає фільтр для пошуку або підтримку колл центру. Людина яка ще не визначилась з конкретним квестом чи грою у рельаності, з більшою часткою ймовірності піде на пошуковик квестів, щоб мати більший вибір, почитати відгуки або огляди. Так само гравці можуть обирати квести конкретної компанії та бронювати конкретний час з отриманням знижок і спеціальних промо пропозицій.
Можливо, гравці хотіли відвідати квест вашого конкурента, але час був зайний і вони оберуть квест з вільним часом саме у вас. Або вони хочуть квест на зараз, або шукають квест поруч. Не будемо розписувати всі варіанти сценаріїв бо їх досить багато.

Подарунковий сертифікат.
Все більше людей випробувавши, що таке квест не знаючи що подарувати, роблять вибір на користь подарункового сертифіката. Адже подарунковий сертифікат - це відмінний подарунок не тільки для одного або члена сім'ї, але і колеги або знайомого. Людина отримав такий подарунок отримає масу емоцій після проходження квест кімнати. Сертифікат квеструм діє в понад 100 квест кімнат України!

Переваги для партнерів

Портали квеструм входять в ТОП пошукових запитів пов'язаних з квестами, квест кімнатами, VR квестами, відгуками та рейтингами, що і відображається в пошукових системах видачі Google, Bing, Meta, Yandex та інших на верхніх позиціях.

У чому ж таки вигода?
Розміщуючись на порталах ви рекламуєте свої квести та ігри для більшої цільової аудиторії і залучаєте додаткових клієнтів, які вже довіряють нашим ресурсам. Це більше 100 000 постійних відвідувачів цільової аудиторії в місяць!

Ми займаємося рекламою і просуванням своїх ресурсів, проводимо конкурси, мотивації та інші активності щоб зацікавити нових клієнтів і радувати старих.

Робота і співробітництво відбувається на основі комісії 15% за рекламні послуги з післяплатою та кредитною лінією. Що це означає? - Партнер оплачує рекламні послуги у розмірі комісії 15% від вартості послуг оплачених клієнтами. Оплата та звірка проводиться в партнерському кабінеті в зручний для вас спосіб та час. Тобто якщо клієнт не дійшов до вас, або гра не відбулась ви нічого не сплачуєте. На 1 число місяця необхидно провести звірку за попередній місяць і зробити взаєморозрахунок (оплата за наші послуги по факту результату). Додатково для кожної компанії встановлюється своя кредитна лінія, при перевищенні якої квести відключаються до моменту погашення заборгованості (активно з 01 / Лют / 2020).

Ви можете займатися рекламою і просуванням своїх послуг брати участь в рекламних аукціонах Google Adwords, Instagram, FB і інших ресурсах самостійно і в той же час розміщуватися на квест агрегаторах.

У чому переваги агрегаторів перед рекламою в пошукових системах.
Агрегатор квеструм привертає свідомо цільову аудиторію, тобто клієнтів і беруть оплату за свої послуги тільки за фактом досягнення результату! Будь-яка інша реклама вимагає від вас або передоплати незалежно від досягнутого результату або короткочасною кредитної лінії (при цьому оплата здійснюється за покази та кліки, а не 100% клієнта).
Для тих хто користується рекламою в пошукових системах, звичайно ж стежить за витратою бюджету і відстежуєте вартість реклами та її конверсії (конверсія - залучення зацікавленого клієнта, який здійснив необхідну вам дію, наприклад покупку або замовлення). АЛЕ!, як ми з вами знаємо не кожен замовлення - це ще 100% гра. Відсоток замовлень, що не відбулися, як правило становить 5-35%.
Проста математика реклами у пошуковій системі Google за запитами пов'язаними з квестами та квест кімнатами:
(Кожен, хто користується рекламою в Google Adwords може перевірити ці цифри на прикладі своєї рекламної кампанії)
Вартість кліка становить від 0,70 до 26,00 грн; (В залежності від місця відображення і необхідного результату)
Вартість конверсії, як правило сягає від 120 до 850 грн; (Не гарантованою гри, а тільки замовлення та броні)
Врахуємо відсоток скасувань, де люди передумали, захворіли, або була якась інша причина, + додамо витрати на утримання квесту (оренда приміщення, електрика, інтернет, господарчі витрати), ЗП співробітникам (адміністратори, оператори) - отримуємо, що вартість такої реклами може обійтись вам майже стільки ж, якщо не більше ніж вартість гри.

Questroom же працює по оплаті за рекламні послуги гри що відбулась!
І ви знаєте, що оплата складе не більше 15%.
Є бажання розпочати співпрацю, тоді необхідно заповнити форму.