У чому цінність агрегаторів

Photos for reviews У чому цінність агрегаторів
Шановні колеги, багато хто з вас користуються послугами різних агрегаторів групи QuestRoom і вважають їх роботу, як само собою зрозуміле, але чомусь багато хто з вас забувають, а вигоди, які отримують.
Нижче ми розпишемо кілька факторів, які дасть вам агрегатор.

Фактор реклами.

Основним і головним перевагою є, то що агрегатори QuestRoom залучають клієнтів зараз, а платити за їх УЛУГИ потрібно постфактум.
Можливо, багато хто з вас скажуть, що вартість послуг із залучення клієнта від агрегатора висока, але давайте подсчкітаем скільки ви витрачаєте на рекламу для превліченія одного клієнта? У скільки вам обходиться реклама в інстаграмм, фейсбук, гугл? скільки коштує одна конверсія?
Поспілкувавшись з компаніями, які ведуть активне рекламне просування з'ясували, що наприклад вартість 1 кліка цільової аудиторії становить від 2 до 6 грн, при цьому це не гарантований клієнт - це людина, яку якимось чином зацікавило вашу пропозицію. Далі ми уточнили скільки з таких кліків переростають в реальну бронь і виявилося, що вартість однієї "рекламної" броні варіюється в діапазоні від 90 до 450 грн! (А деякі компанії зізналися, що і зовсім не відстежують конверсії і не розуміють, скільки клієнтів прийшло по рекламі, а скільки по "сарафанне радіо" або інших джерел). При цьому оплатити рекламні послуги необхідно заздалегідь або в перебігу якогось короткого періоду часу. Але це ще не все. Тепер подивіться який відсоток відбулися ігри, тобто людина заброніл (але це ще не факт що він прийшов і заплатив), адже не кожна бронь доходить до відбулася гри - за нашими даними середній відсоток скасувань або неявок команд 12-35%. Тобто фактично на залучення одного клієнта багатьом з вас необхідно витратити від 99 до 630грн при цьому оплатити цю вартість потрібно відразу і сподівається на результат, а його ще може і не бути, але ж гроші вже витрачені!
Агрегатор ж бере свою комісію тільки з реального клієнта, який прийшов і оплатив вам гру, і приємним плюсом є відстрочка платежу.

Фактор вибору.

Завдяки більшій вибору для клієнта сайти компанії агрегаторів Questroom є більш пріоритетними в пошуковій видачі. Агрегатор квестів пропонує клієнту вибір гри по необхідним для нього критеріям і часу, дає фільтр для пошуку або підтримку колл центру. Людина який ще не визначився з конкретним квестом, з більшою часткою ймовірності піде на пошуковик квестів, щоб мати більший вибір, почитати відгуки або огляди. Так само гравці можуть вибирати квести конкретної компанії або на конкретний час.
Можливо, гравці хотіли відвідати квест вашого конкурента, але час було зайнята і вони виберуть квест з вільним часом у вас. Або вони хочуть квест на зараз, або шукають квест поруч. Не будемо розписувати всі варіанти сценарієм їх досить багато.

Подарунковий сертифікат.

Все більше людей випробувавши, що таке квест не знаючи що подарувати, роблять вибір на користь подарункового сертифіката. Адже подарунковий сертифікат - це відмінний подарунок не тільки для одного або члена сім'ї, але і колеги або знайомого. Людина отримав такий подарунок отримає масу емоцій після проходження квест кімнати. Сертифікат квеструм діє в понад 100 квест кімнат України!

Додатковий функціонал: Календар для онлайн бронювання і можливість онлайн оплати.

P.S.

Також для тих, хто говорить нам, що підтримка роботи агрегатора - це просто: купив домен і запустив сайт, а він собі працює.
Привели невеликий список витрат.

Щоденні витрати агрегатора:
хостинг, робота web-серверів;
mail сервера;
підтримка домену;
SMS сервер сповіщень;
Реклама.


Додаткові щомісячні витрати, оплата праці працівників:
керуючий;
фінансовий облік;
програмісти;
SEOшнік;
колл-центр;
дзвінки, відстеження і перевірка бронювань та ігор;
копірайтер;
маркетолог.
26.09.2019