Про перфоманси і квести

Photos for reviews Про перфоманси і квести
Відмінності перфомансів від quest room: - актори; - " плаваючий" сюжет; - відсутність складних логічних завдань; - велика ігрова площа; - антураж і спецефекти. Звичайно, є проекти, які поєднують в собі елементи і qwesk і перфомансу, але в цілому ці відмінності властиві майже усім проектам. На відміну від room quest, де актор виступає яскравим доповненням картини того, що відбувається, перфоманс не може існувати без актора за визначенням. Крім того, актори в kvest часто виконують поверхневу роль, вискакуючи із-за рогу в несподіваний момент. Найчастіше в ролі актора виступає сам оператор questroom.
У перфомансах справа йде інакше, від акторів залежить буквально все. Тут занурення значно глибше, а роль актора - куди вагоміше. Він буде поряд з вами на протязі мінімум половини гри. Часто в перфомансі грають декілька акторів, а взаємодія між ними реалізована у вигляді яскравих емоційних сцен, які посилюють ту, що становить " представлення".
У q room завжди є чіткий сюжет. Як правило, рішення наступного завдання залежить від попереднього, і гравцям залишається тільки слідувати по сюжетній лінії. У Вас є можливість самому вибрати на сайті квеструм (questroom) є багато цікавих пропозицій.
Перфоманс, навпаки, сильно залежить від людського чинника. Реакцію гравців завжди складно передбачити. Розвиток сюжету частково залежить від вибору, який робить команда в ході гри і не один раз. У гру хочеться зануритися з головою. Все залежить від команди в цілому і до самостійно. І це дуже круте почуття, яке можеш випробувати і в класичних quest games.
У kvest, як правило, дуже мало неігрових предметів: все що не грає, швидше за все, намертво прибито, приклеєно або прикручено. Антураж перфомансів зовсім не такий. Його мета - представити локацію так, як ніби це не ігровий майданчик, а звичайна обстановка реального приміщення : житла маніяка, бункера, лабораторії, лікарні і так далі. Кожне приміщення повинне створювати відчуття достовірності, кожен предмет в кімнаті - стояти на своєму місці. Забруднені стіни, цокаючий годинник, недопита кава, вчорашній суп в раковині, брудний рушник, включений холодильник, вода, що тече з крану : у учасників не залишиться сумнівів, що це усе - сьогодення.
Щоб перфоменс залишив більше вражень, частенько творці використовують різні спецефекти: музику, світло, запахи, дым-машины і інше. Усі ці ефекти в сукупності зі сценами, що театралізуються, дарують дуже сильні емоції, примушують переживати запропоновану історію, начебто все відбувалося насправді. І звичайно ж : в перфомансі немає підказок. Взагалі нічого, що може " вибити" з історії. Шукайте, вибирайте і грайте в кращих квестах України на сайті квеструм (questroom) ">Два абсолютно різних виду дозвілля, в яких непросто розібратися. Quest komnata припускає акцент на логіку, перфоманс - на почуття, емоції. Хоча і в квест-комнатах емоції захльостують. Усі відмінності перфомансів від quest витікають зі значення самого слова " перфоманс" (переводиться як " представлення"), і спрямовані на те, щоб змусити гравців повірити в реальність того, що відбувається і випробувати яскраві емоції.
Відмінності перфомансів від quest room: - актори; - " плаваючий" сюжет; - відсутність складних логічних завдань; - велика ігрова площа; - антураж і спецефекти. Звичайно, є проекти, які поєднують в собі елементи і qwesk і перфомансу, але в цілому ці відмінності властиві майже усім проектам. На відміну від room quest, де актор виступає яскравим доповненням картини того, що відбувається, перфоманс не може існувати без актора за визначенням. Крім того, актори в kvest часто виконують поверхневу роль, вискакуючи із-за рогу в несподіваний момент. Найчастіше в ролі актора виступає сам оператор questroom.
У перфомансах справа йде інакше, від акторів залежить буквально все. Тут занурення значно глибше, а роль актора - куди вагоміше. Він буде поряд з вами на протязі мінімум половини гри. Часто в перфомансі грають декілька акторів, а взаємодія між ними реалізована у вигляді яскравих емоційних сцен, які посилюють ту, що становить " представлення".
У q room завжди є чіткий сюжет. Як правило, рішення наступного завдання залежить від попереднього, і гравцям залишається тільки слідувати по сюжетній лінії. У Вас є можливість самому вибрати на сайті квеструм (questroom) є багато цікавих пропозицій.
Перфоманс, навпаки, сильно залежить від людського чинника. Реакцію гравців завжди складно передбачити. Розвиток сюжету частково залежить від вибору, який робить команда в ході гри і не один раз. У гру хочеться зануритися з головою. Все залежить від команди в цілому і до самостійно. І це дуже круте почуття, яке можеш випробувати і в класичних quest games.
У kvest, як правило, дуже мало неігрових предметів: все що не грає, швидше за все, намертво прибито, приклеєно або прикручено. Антураж перфомансів зовсім не такий. Його мета - представити локацію так, як ніби це не ігровий майданчик, а звичайна обстановка реального приміщення : житла маніяка, бункера, лабораторії, лікарні і так далі. Кожне приміщення повинне створювати відчуття достовірності, кожен предмет в кімнаті - стояти на своєму місці. Забруднені стіни, цокаючий годинник, недопита кава, вчорашній суп в раковині, брудний рушник, включений холодильник, вода, що тече з крану : у учасників не залишиться сумнівів, що це усе - сьогодення.
Щоб перфоменс залишив більше вражень, частенько творці використовують різні спецефекти: музику, світло, запахи, дым-машины і інше. Усі ці ефекти в сукупності зі сценами, що театралізуються, дарують дуже сильні емоції, примушують переживати запропоновану історію, начебто все відбувалося насправді. І звичайно ж : в перфомансі немає підказок. Взагалі нічого, що може " вибити" з історії. Шукайте, вибирайте і грайте в кращих квестах України на сайті квеструм (questroom)
16.05.2019