QUESTROOM
QUESTROOM

Історія Квестів в реальності. Як це було

Історія Квестів в реальності.
Фото  к новости Історія Квестів в реальності. Як це було
Мало хто знає, що квест - кімнати з серії «escape quest або вибратися за 60 хвилин» з'явилися в світі розваг ще до 2013 року. Відомо, що «escape quest» - це популярний жанр комп'ютерних ігор - квестів (англ. Quest) або пригодницьких ігор (англ. Adventuregame), що представляють собою інтерактивні історії з головними героями, які управляються гравцями. Найважливішим елементом гри в цьому жанрі є дослідження світу, а ключову роль в ігровому процесі відіграє рішення головоломок і завдань, що вимагають від гравця розумових зусиль. Відмінною ідеєю було перенести все загадки з віртуальної реальності в життя. Однак галузь, яка підірвала в 2014 році весь світ, з'явилася трохи інакше.

Достовірно невідомо, хто був прабатьком нинішнього покоління «Квестів в реальності»: Азія, Румунія, або Англія з її «London Dungeon», а можливо, і Франція з усіма улюбленим "Fort Board". Давайте розглянемо по порядку. В азіатських країнах квест - кімнати зазвичай представляють формат 1-2 головоломок на 10 хвилин. Ніякого антуражу або високих технічних рішень, просто розминка для мозку в обідню перерву. При всьому при цьому, азіатський дух загадок витає в повітрі, і для пересічного європейця завдання, м'яко кажучи, здаватимуться дивними. Звідси робимо висновок, що формат Японії і Китаю не схожий на класичний квест. Проте, в Японії, Гонконгу та Китаї ескейп-руми існують з 2007 року і розвиваються в своєму форматі досі.

В Європі квести більше нагадують «Перфоманси» - заходи за участю акторів, з невеликою кількістю нехитрих загадок, таких як ключик-замочок-код, але з непоганим антуражем, де учасники отримують максимум адреналіну. У Румунії та Амстердамі з 2007 року були і звичайні кімнати «вибратися за годину», побудовані на основі квартир або хостелів з примітивним антуражем і загадками. Вони працюють і зараз в тому ж вигляді, приносячи свій дохід.

Але ж ми забули про важливу субкультурі квестів, можливе родоначальнику, Ескейп-румів - про старі добрі Стріт-Челендж (Streetchallenge) - «Козаки-Розбійники» для дорослих, які були дуже популярні 10 років тому, але через небезпеку широкого поширення в масах не отримали. Очевидці спостерігали картину, як «Епіпаж №7» перетинав Садове Кільце на червоне світло світлофора зі швидкістю 220 км / год, а також гравці часто отримували травми при пошуку знаків в покинутих будівлях типу «Ховрінка».

А ось в Москві квести відкрилися в 2013 році. Всі прекрасно знають компанію Клаустрофобия, яку помилково вважають першовідкривачем квестів в Росії. Першими були інші компанії, що відкрили Ескейп-Руми за 1-2 місяці до Фобії, але вони не змогли заявити про себе так, як це зробила Клаустрофобія. З цього моменту (січень 2014 роки) можна вважати народилася нова галузь розваг - Квести в реальності, Ескейп-Рум, Вийти за годину, Вибратися з кімнати.

Тепер квести є в багатьох країнах і майже в кожному місті. Розваги тривають. А ось в Україні слідкуйте за квестами разом з Questroom.com.ua!
інші Статті
Статті