QuestRoom > Статті > Квест кімнати закриваються

Квест кімнати закриваються

Весна 2016 принесла не дуже приємні новини зі світу квеструмів: на жаль, ряд компаній припиняє своє існування і закривають свої квест кімнати та проекти.
В першу чергу з ринку почали йти компанії які представлені на ринку 1-2 кімнатами. Починається глобалізація і більш активні і гнучкі квест кімнати і квест компанії витісняють тих, хто стоїть на місці і не може запропонувати гравцям нічого нового.
Не будемо оголошувати список, тим більше що до моменту коли ви будете читати цю статтю, список неабияк поповниться. У цифрах: з початку року, а зараз березень, вже закрилося три компанії і ще пять виставили свої кімнати на продаж (цінник якщо кому цікаво коливається в межах від 2 до 8 тис. Доларів за кімнату). Це невеликий натяк для тих, хто планує розпочати свій бізнес в цьому напрямку. Чому гравці перестають ходити по escape room, які ще півроку тому були затребувані і користувалися попитом?
На наш погляд до цього призводять такі чинники:
- Відсутність елементарних навичок маркетингу;
- Відсутність лояльності до клієнтів, як в ціновій політиці, так і в додаткових плюшках у вигляді можливості дограти квест або втішних подарунків;
- Відсутність сайту з системою он лайн бронювання;
- Місце розташування;
- Відсутність wow-ефекту, коли квест нецікавий і не чіпляє;
- Неправильна оцінка прибутковості квеструма;


Розглянемо останній пункт. Починаючи даний бізнес багато начиталися рекламних маркетингових статей про франшизу від великих компаній і обіцянках окупності мало не на третій місяць. Відразу хочеться повернути всіх на землю і з упевненістю заявити, виходячи зі свого досвіду, що окупність ігрової локації questroom становить 10-15 місяців після відкриття. Так-так, саме після відкриття! Не варто забувати про те, що якісну кімнату потрібно ще побудувати і підібрати відповідний сценарій.
Чим більше грошей ви готові вкласти, тим якісніше вийде ваш продукт, що позначиться на швидкості його окупності. І, звичайно ж, бюджет буде влити на швидкість будівництва (адже кожен з вас робив ремонт і розуміє скільки часу він може зайняти без достатнього бюджету). Станом на 2016 необхідний стартовий капітал, щоб увійти в цю сферу починається від 10 000 у.о. (В цю суму увійде оренда приміщення, зп робочим, покупка сценарію, створення сайту ну і, звичайно ж, створення самої ігрової квест локації).
Але ще є і додаткові витрати про які багато хто забуває - реклама, повсякденні розтрати (сміттєві пакети, туалетні приналежності, вода, стаканчики, цукерки і т.д.), оплата комунальних послуг, податки та інше. Неправильна оцінка видаткової частини і переоцінка дохідної і призводять до таких наслідків, як закриття ескейп кімнат та ігрових квест локацій.

Трохи реклами.
Questroom.com.ua пропонує якісні послуги за франшизою - відкриття нових локацій але адміністрування поточних кімнат

Коментари